Friday, July 16, 2010

khas utkmu...heheh..

Assalamualaikum kepada para sahabat yang disayangi,

Harini, ana berada di rumah mak, ampang. Hurm, sbnrnya taknak balik rumah arini coz nk bersihkan rumah sewa tu..Minggu lepaskan orang duk gerudi itu, gerudi ini..abeh bilik air ktorg…sian dia..tp takpe, lepas tu trus jadi cntik..selesa sikit nk duk berendam ke, tido ke dlm bilik air tu kan..hehe..


p/s kpd shima & Zai : klu aku ilang, korg cari aku dlm blik ari, k??hehe..

Mengenai masalah kat tmpt keje tu, ana dlm usaha membaikpulih diri. Harapnya ana tabah.

Haa..tidak mungkin ana lupakan kpd sahabat ana yang sorang ni, awe (bukan nama sebenar)..”amboi2, bukan main comel lagi ko ngumpat aku dgn blog ko en??ciss~…aku cuba bersikap jujur..aku cuba..hahaha..awe(bukan nama sebenar), sabar la k??mengenai mslh yg menimpa diri ko, harap ko tabah dan sabar. Setiap dari kita ada mslh iaitu dugaan dari ALLAH swt. Biarlah, yang nk pegi tu, biarkan dia pegi. Kita mulakan kehidupan yang baru..bak tajuk blog ko ahhh..~~ngeh3…Jgn mengenal erti persahabatan atas dasar keseronokan dan kegembiraan. Tetapi mengenal erti persahabatan atas dasar perjuangan dan pengorbanan…o.k???~peace~..(^_^)v ..dah2, rosak blog aku nti klu duk cite psl diri ko..haha..gurau2 je..jgn sentap ye..~”


p/s : blog ko x jiwang lah…berbunga2 dan bertaman2 sket je….haha..


Jap lagi, berangkatlah ana ke rumah sepupu ana…nk mendirikan mahligai bahagia..di Shah Alam. Sian shima dgn zai, terpakse la tinggal berdua je kt rumah??sori ye~


Oklah, takat ni je la ana mencoret blog ana harini..sbnrnye, xda input yang best pun..Sje je…


~khas untukmu, awe (bukan nama sebenar)..hahahhahahhaha…**smbil tergelak berguling2 kt lantai rumah jiran sebelah**~

4 comments:

paes said...

waa..saling btukar2 entry lah skg...hahahahahaha..lalalala~~

p/s kpd shima & Zai : klu aku ilang, korg cari aku dlm blik ari (baca;ejaan asal:air), k??hehe..

wakakakakaka...

faiz said...

ai,, asl lk cita tntang ak lk ko wt,,
ishhhhhh,,

zakiahzanirun said...

aku xda keje...dh tu, ko sedap je kutuk aku en???cis..disebabkan ketidakpuasan hati r ni..!!

zakiahzanirun said...

jawe, bnda tu pun jd ko nk bahan aku kn??haih~