Sunday, September 27, 2009

assignment internet 1(kawan)




Ini adalah wajah2 sahabat2 ana di Politeknik Sultan Idris Shah. Mereka inilah yang menceriakan kehidupan ana di Politeknik ni…Bermacam-macam perangai diorang ni..klu dah berkumpul semua,aduh…pening!!hehe…riuh sakan..


Sejak dulu, ana sekolah cmpur lelaki+perempuan..So, rse klu xda lelaki dalam kelas x best kelas tu nanti..tp kakak2 ana yg x penah bersekolah cmpur, ckp kt ana : “ Dik, best skola pmpuan semua ni..bebas je kte nk wat pape…lgpun leceh la klu lelaki ada.” Tp time tu aku tetap dgn pendirian aku. Sbnrnye kakak2 aku suh aku pindah “Sekolah Menengah Convent Jalan Peel” sbb dorg sume skola kt situ..tp, haa..dh msuk poli ni, amekkk…bdk kelas sume perempuan..“heheh..” ( kakak2 ku tersengih kambing ) akhirnye…mula-mula masuk kelas rse cm bosan je sume perempuan..tp ble dh lme2, best la pulak!! Btul ape yg kakak2 aku ckp dulu..xda lelaki dalam kelas lagi BEST!!

“Aku bersyukur dengan segala kententuan ilahi.
Apa yang diberi, itulah yang terbaik..”

( Ada sebab ALLAH swt meletakkan sesuatu pada tempatnya )



Ini pula adalah kawan ana dari ana kecil lagi..bila dikira-kira tempoh kami berkawan dh hampir 15 tahun kami berkawan..dah mcm2 aktiviti kami lakukan bersama..ble t’kenang balik zaman kanak2 dulu, nk tergelak pun ada, menyesal pun ada, mcm2 la..walaupun beza umur kami 3 tahun, tp itu x mempengaruhi langsung persahabatan kami..tp xtahu la klu masing2 dh mendirikan rumah tangga nti..(semoga persahabatan kami tidak terputus dek masa..kerana kami syg akan persahbatan yg telah lme terjalin ni…amin Ya robbal a’lamin..;-)

0 comments: